dzięki
Wyciek płunu chłodzącego na zimnym silniku 1.8TSI
Zwiń
X
-
Wyciek płunu chłodzącego na zimnym silniku 1.8TSI
Witam wszystkich.Posiadam trzyletnią Octavie 1.8TSI+DSG ostatnio zauważyłem ubytek płynu chłodzącego z zbiornika wyrównawczego na zimnym silniku, cieknie gdzieś po środku silnika i gdy auto stoi więcej niż jeden dzień w garażu a gdy jeżdżę nie ubywa płynu nawet po przejechaniu 800km jednym ciągiem. Coś rozszczelnia się na zimnym silniku.Może ktoś już spotkał się z tym problemem.
Mechanik nie może zlokalizować wycieku.Janusz Góra
-
-
Ja ostatnio przerabiałem historię wymiany w 1.4 TSI, co prawda jeszcze w ramach gwarancji.
Nowa pompa w ASO 350 PLN, nowa regenerowana pompa w ASO 190 PLN w oznaczeniu jest X co mówi, że cześć regenerowana. Jak by auto było już po gwarancji wymieniłbym raczej na zamiennik dobrej firmy np. SKF coś ok 200 PLN. Ponieważ te oryginalne coś problem ze szczelnością mają, a zazwyczaj puszcze simering na pompie.
Komentarz
-
-
Ja jestem po wymianie w moim silniki przy 113kkm. Przestrzegam jednak przed zamiennikiem hepa I montazem przez pseudo fachowcow. U mnie skonczylo sie to ponownym montazem oryginalu ktory kosztuje ok 1200 I znow robocizna. Co wazne pompa wody jest obudowana takim plastikiem I kupuje sie kompel w oryginale. Zamiennik tego nie ma. Wyciek moze byc na uszczelce lub na plastiku. Moim zdaniem lepiej kupic oryginal bo u mnie wyszlo ze chciwy 2x traci :-)
Komentarz
-
-
Wczoraj znalazłem nową oryginalną pompę za 550 zł. Dla zainteresowanych:
Sprzedawcą jest autoryzowany serwis
Cena bardzo dobra w stosunku do 1200 złotych.Jest: OIII 1.4 TSI beż cap... Elegance+Amazing+Dynamic+parę fajnych dodatów cieszących oko
Była: OII FL 1.8 TSI czarna Elegance+light assistant+lusterko foto...+pakiet biznes+pakiet WADLIWE AUTKO !!!
Komentarz
-
-
Re: Wyciek płunu chłodzącego na zimnym silniku 1.8TSI
Zamieszczone przez JanuszgóraWitam wszystkich.Posiadam trzyletnią Octavie 1.8TSI+DSG ostatnio zauważyłem ubytek płynu chłodzącego z zbiornika wyrównawczego na zimnym silniku, cieknie gdzieś po środku silnika i gdy auto stoi więcej niż jeden dzień w garażu a gdy jeżdżę nie ubywa płynu nawet po przejechaniu 800km jednym ciągiem. Coś rozszczelnia się na zimnym silniku.Może ktoś już spotkał się z tym problemem.
Mechanik nie może zlokalizować wycieku.
PS. Jakby się ktoś pytał to widziałem już dwie takie chłodnice...CompSport S1
Komentarz
-
-
Re: Wyciek płunu chłodzącego na zimnym silniku 1.8TSI
Zamieszczone przez dinoxZamieszczone przez JanuszgóraWitam wszystkich.Posiadam trzyletnią Octavie 1.8TSI+DSG ostatnio zauważyłem ubytek płynu chłodzącego z zbiornika wyrównawczego na zimnym silniku, cieknie gdzieś po środku silnika i gdy auto stoi więcej niż jeden dzień w garażu a gdy jeżdżę nie ubywa płynu nawet po przejechaniu 800km jednym ciągiem. Coś rozszczelnia się na zimnym silniku.Może ktoś już spotkał się z tym problemem.
Mechanik nie może zlokalizować wycieku.
PS. Jakby się ktoś pytał to widziałem już dwie takie chłodnice...
Komentarz
-
-
Re: Wyciek płunu chłodzącego na zimnym silniku 1.8TSI
Zamieszczone przez robekcoolZamieszczone przez dinoxZamieszczone przez JanuszgóraWitam wszystkich.Posiadam trzyletnią Octavie 1.8TSI+DSG ostatnio zauważyłem ubytek płynu chłodzącego z zbiornika wyrównawczego na zimnym silniku, cieknie gdzieś po środku silnika i gdy auto stoi więcej niż jeden dzień w garażu a gdy jeżdżę nie ubywa płynu nawet po przejechaniu 800km jednym ciągiem. Coś rozszczelnia się na zimnym silniku.Może ktoś już spotkał się z tym problemem.
Mechanik nie może zlokalizować wycieku.
PS. Jakby się ktoś pytał to widziałem już dwie takie chłodnice...CompSport S1
Komentarz
-
-
Panowie,
Mam ten sam problem w 1.8 TSI CDAA
cieknie płyn (głównie na postoju) i dolewam ciągle.
(ASO twierdzi, że pompa do wymiany)
Jak sprawdzić czy to jednak nie chłodnica cieknie?
Może ktoś podrzuci jakiś rysunek pomocniczy by szukać w odpowiednim miejscu bo ciasno i mało widać pod maską i od spodu?
Pytanie dodatkowe:
Czy przy wymianie pompy w 1.8 TSI CDAA trzeba na coś specjalnie uważać?
Konkludując widzę, że NIE warto zmieniać jedynie uszczelki i trzeba uważać na zamienniki pomp, bo nie są kompletne (brak plastikowej osłony).
Podobny temat jest tu:
Komentarz
-
-
Podepnę się. Jestem po wymianie pompy wody. Cena oryginalnej pompy w ASO 1104 PLN. Do tego jakieś uszczelki, płyn, "króciec" i wymiana i rachunek wyszedł 1650 PLN poza ASO.
Podobno pompy za 500 PLN czy mniej nie są kompletne tj. trzeba jakieś elementy przekładać ze starej pompy. Numeru oryginalnej pompy do CDAA nie pamiętam ale coś w stylu 06....CC.
Objawy, znikał płyn, od max do niemal zera w zbiorniczku w ciągu doby-dwóch. Podobno to notoryczna awaria w 1.8 TSI.
Komentarz
-
Komentarz